Pentru serviciile efectuate , tarifele estimative sunt urmatoarele:
• Volum mic de documente fiscale : pana la 20 de documente – 250 lei / luna.
• Volum mediu de documente fiscale : 20 – 60 documente – 400 lei /luna.
• Volum mare documente fiscale : 60-100 documente – 700 lei/ luna.
• Peste 100 de documente fiscale tariful este negociabil in functie de activitatea clientului.
• Realizarea declaratiilor fiscal: 150 lei/ declaratie.
• Pentru salarizare se plateste un tarif de 25 lei / salariat.
Prin documente fiscale intelegem: factura fiscala emisa sau primita, chitanta fiscala emisa sau primita, bon fiscal emis sau primit, operatiune in banca si alte operatiuni in registrul de casa.
Documentele primare ale firmei si situatiile contabile pentru luna care s-a lucrat se vor restitui clientului cel mai tarziu la primirea urmatoarelor documente primare.
Tarifele includ intocmirea bilantului anual si semestrial (dupa caz), pentru un contract care se deruleaza pe o perioada mai mare de un an calendaristic.
La oferta financiara se vor adauga costurile aferente transportului si cazarii la punctele de lucru ce nu sunt situate in Bucuresti sau Alexandria.
Pastrarea documentelor contabile pe durata prevazuta de lege, este obligatia exclusiva a clientului.
Nu ne ocupam de emiterea si inregistrarea actelor administrative ale societatii dumneavoastra indiferent de autoritatea statului la care se inregistreaza.
Oferta financiara pentru Securitate si Sanatate in Munca (SSM) si Situatii de Urgenta (PSI)
Nr.crt | Denumire | Termen de executie | Tarif | Unitate monetara |
1 | Revizuire evaluari risc in domeniul securitatii si sanatatii in munca insotite de planul de prevenire si protectie, organizare cimitet de securitate si sanatate in munca | 20 zile | gratuit | – |
2 | Revizuire documentatie in domeniu securitatii si sanatatii in munca si situatii de urgenta, fise de instruire pentru angajati | 20 zile | gratuit | – |
3 | Servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca si situatii de urgenta( instructaje, verificari, raportari, etc.) |
1-25 lucratori
|
30 / lei/lucrator/ luna | LEI |
4 | Servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca si situatii de urgenta( instructaje, verificari, raportari, etc.) |
25-50 lucratori
|
25 / lei/lucrator/ luna | LEI |
5 | Servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca si situatii de urgenta( instructaje, verificari, raportari, etc.) |
50-75 lucratori
|
20 / lei/lucrator/ luna | LEI |
6 | Servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca si situatii de urgenta( instructaje, verificari, raportari, etc.) |
75-100 lucratori
|
15 / lei/lucrator/ luna | LEI |
7 | Servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca si situatii de urgenta( instructaje, verificari, raportari, etc.) |
peste 100 lucratori
|
13 / lei/lucrator/ luna | LEI |
8 | Intocmire dosar cercetare eveniment de munca in domeniul securitatii si sanatatii in munca | conform legislatiei | 1000 | LEI |
Nota: La oferta financiara se vor adauga costurile aferente transportului si cazarii la punctele de lucru ce nu sunt situate in Bucuresti sau Ilfov.
Primirea si predarea documentelor contabile se va realiza prin curierat pentru clientii ce nu-si desfasoara activitatea in jud. Teleorman.